Brand storyn röda tråden i budskapet

Rätt utfört får företaget och varumärket en gemensam röst med brand storyn. Precis som en brand book skapar en gemensam grafisk profil och typsnitt går en brand story att känna igen som en röd tråd i all din kommunikation.

Hemsidan säger samma sak som en powerpoint-presentation som 30 sekunders-pitchen som säljarna i sina samtal. Inte ordagrant. Men i strukturen.

En tydlig slogan – en one-liner – är en del av brand storyn. 

Kunden är hjälten i din brand story

En bra brand story förklarar varför företaget finns och vilken nytta det gör för sina kunder. Och – och det är här det viktiga – den säger det på ett sätt att mottagaren lyssnar.

En bra brand story gör kunden till hjälten i historien.

 

 

 

Tre steg som kan ändra ditt varumärke för alltid

 

01

Ring och boka ett möte.

02

Jag hjälper dig skapa din unika brand story och handlingsplan för att implementera storybranding.

03

Ni har en plan för att kommunicera och nå ut med ert budskap på ett nytt och bättre sätt.

Tre steg som kan ändra ditt varumärke för alltid

01

Ring och boka ett möte.

02

Få en ny världsbild när det gäller marknadsföring, kommunikation och varumärkesbyggande presenterad för dig på bara några timmar.

03

Kommunicera på ett nytt sätt – och nå ut med ditt budskap.

Storybrand certifierad guide

Jag är Sveriges första Storybrand Certified Guide. Det innebär att jag är utbildad i en process att skapa tydliga budskap och kommunicera genom att använda storytelling. 

Processen går att applicera på all kommunikation. Från hemsidan och powerpoint-presentationer till marknadsföring och säljmöten.

Resultatet blir ökad förståelse. Och ökad försäljning

UTVECKLA DIN BRAND STORY. RING NU!

Det går utmärkt att ringa på 08-627 06 00.

Det enklaste är förmodligen att fylla i formuläret nedan. Det går raka vägen till min mobil. Och jag är inte bättre än någon annan. Jag kollar mobilen regelbundet. Jag återkommer så snart jag kan.

Hörs snart!